GBS KALLO 1ste kleuterklas

GBS KALLO 1ste kleuterklas

zondag 14 mei 2017

Mijn mama!

Hallo allemaal,

 Liefste mama,

vandaag wil ik je wat zeggen,
met een bloemetje erbij!
Jij bent de allerliefste,
jij vergeet mij  niet
en dat maakt mij reuzeblij.
Nog een zoen en een lach
omdat ik heel veel van je hou!

Na het bezoek van de dokter en de verpleegster gingen we nog aan het werk. Enkele kapoenen mochten nog de bloempot versieren met nagellak, met de verfflesjes maakten we ons eigen inpakpapier, mama kleuren en een mooie halsketting geven, ons mooi maken net zoals mama.
In de poppenhoek konden we schoenen aan doen van mama, koken, strijken, de was op hangen met wasspelden aan de wasdraad?
 Eindelijk was het de roze dag...woensdag...het verrassingsfeestje voor Juf Roos. Proficiat Juf Roos!
Wij vonden het fijn en waren blij dat we geen geheimpje meer voor jou hadden!

We sloten onze week af met een verjaardag!
Djuliana mag een dag op de troon zitten met een kroon op haar hoofd,
geschminkt worden,
de traktatie uitdelen,
kaarsjes uitblazen,
genieten van de gezongen liedjes,
vuurwerk maken,
...
Bekijk snel alle foto's via deze link :

https://goo.gl/photos/2DTZQax7oXGupz2p8

Nog een fijne zondagavond!
Groetjes,
Juf Katrien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten